אין טבחים גרועים
אין טבחים גרועים
השתלמות שיווק ומכירות 16 במרס 2003
חשוב שלקוח ייצא מהעסק מאושר יותר משנכנס אליו גם אם מדובר בלתת לו צ`ופר. את הטיפ הטוב הזה ורבים אחרים קיבלו הקצבים בהשתלמות שיווק ומכירות שהתקיימה בחודש מרס בשפיים. ההשתלמות כללה שתי הרצאות וסדנה בנושא מכירות, סרט מקצועי וארוחת צהריים חגיגית.

בין השאר למדו הקצבים כי לקוחות מתחלקים לשלושה: לקוחות מבינים, לקוחות סומכים ולקוחות שחושבים שהם מבינים. עוד למדו כי בחיי הלקוח אין טבח גרוע יש רק קצב גרוע.

100% של המשתתפים שמילאו טופסי משוב בסיום המפגש ציינו כי ישמחו להגיע למפגשים נוספים, והציעו כי הם יעסקו בנושאי עיצוב, קולינריה, תברואה ותזונה.

העתקת קישור