איך אנו משמרים את לקוחותינו?
איך אנו משמרים את לקוחותינו?
בסקר שערכנו במהלך ינואר פברואר בקרב 200 קצבים שאלנו על תרומת פעילויות המועדון לעבודתם, ועל פעילותם לעידוד ולשימור לקוחות.מהסקר עלו הנתונים האלה:
מידעון "בקר טרי"
84% מהנשאלים אמרו כי המידעון תורם להם באופן אישי, וכן, הוא מסייע לעבודתם מול הלקוחות.
שימור ושירות לקוחות
רוב המשיבים השיבו כי הם שומרים על קהל הלקוחות באמצעות בשר איכותי, מבצעים, הקפדה על ניקיון, מתן שירות טוב
מיעוטם שומרים על לקוחותיהם באמצעות פעילויות יזומות, מועדון לקוחות ואתר אינטרנט
רוב הנשאלים מחלקים ללקוחות מתכונים
16% מחזיקים עמדת קפה (מספקים גם משלוחים, ייעוץ לבישול ושתייה קרה)
טיפוח הקצבייה
רוב המשיבים מקפידים לטפח את הקצבייה. לרובם, טיפוח הוא: ניקיון. לחלקם, טיפוח הוא: צמחייה, אבזור חדשני, תאורה נכונה, טיפוח הוויטרינה
52% טוענים ששיפצו לאחרונה את האטליז (החלפת מקררים, צבע וחרסינות, שילוט)
35% מקשטים את החנות (פרסומים של חברות ושל מועצת הבקר ודברים מיוחדים)
נציגי מועדון הקצבים ימשיכו להתקשר אליכם כדי לשמוע מכם על עבודתכם לקידום בשר בקר טרי בקרב הלקוחות.
העתקת קישור