עוזרים לבשר להימכר
עוזרים לבשר להימכר
שירלי רטמנסקי, אדריכלית
תשתוללו, אין מה להפסיד, תלו קישוטים, דגלים, והבליטו את החגיגיות של יום העצמאות בלוח המבצעים. ככה מקדמים מכירות

יום העצמאות קרב - התכונה בקצביות גדולה ובאטליזים חג, וכדי שהמכירות יהיו מדהימות צריך שיהיה עליז ושמח. אז תשתוללו, אין מה להפסיד, תלו קישוטים, דגלים, והבליטו את החגיגיות של יום העצמאות בלוח המבצעים. לדוקרני המחיר אפשר להוסיף את דגל ישראל.

לא רק בחגים, בכל ימות השנה חשוב לכוון את הצרכנים למוצרים המתאימים ולאלה שאנחנו רוצים לקדם.

הכי פשוט להתחיל בלוח בולט וגדול שיהיה קבוע בחנות, כזה שמוצגים בו לא רק מחירים, אלא גם הצעות למתכונים, הצעות היום בחנות ומוצרים חדשים. זה יכול להיות לוח כיתה פשוט עם מסגרת עץ מרשימה או כל לוח צבעוני ובולט אחר.

רוב הקצביות מוכרות היום מוצרים נלווים לבשר (תבלינים, רטבים, יין). מוצרים אלה אסתטיים בדרך כלל. כדאי לסדר אותם במעמדים מיוחדים ולהיעזר בהם כדי להפנות את הצרכנים למוצרי הבשר המתאימים. אפשר להשתמש באביזרי שילוט קטנים ובהם להמליץ, לדוגמה, על סוג הבשר וסוג הרוטב המתאימים זה לזה - זה תמיד מקל על המתלבטים ומסייע לחסרי הניסיון.
מבצעים משתנים
אם יש אפשרות, כדאי ליצור במקרר פינת מבצעים משתנים. אפשר לקשט פינה זו בירקות טריים ובצמחי תבלין, להשתמש בכלים צבעוניים ולשלט את הפינה בצורה בולטת.

בכלל, הוספת אביזרים לבשר במקרר מדגישה אותו ונותנת תחושה של טריות.

מוצרים יבשים שאינם צריכים "לשבת" במקרר (נקניקים וכו`) יכולים להיות מוצגים בתלייה על הקיר, על מוטות נירוסטה או עץ, או מונחים בסלסילות קש על גבי מקררי התצוגה.
אז שהמכירות יצליחו ושיהיה חג עליז ושמח עם בשר רך וטעים.

שירלי
העתקת קישור