שירות לקוחות: מכירים את הלקוח בשם
שירות לקוחות: מכירים את הלקוח בשם
נושא השירות והקשר עם הלקוחות הוא הנושא המדובר ביותר בעולם העסקים. לקוח מרוצה הוא ערובה ללקוחות מרוצים נוספים. ביקשנו מאיציק בריק, שף מ"בשרי" בתל אביב, לתת כמה עצות לשימור הלקוחות.
מהו שירות טוב לדעתך?
לגביי, שירות טוב הוא דו שיח עם הלקוח , יחס אישי ומתן עצות ורעיונות, וזה מה שמבדל את האטליזים מהרשתות. באטליזים, היחס אל הלקוחות הוא יחס אישי.
במה מתבטאים הדו-שיח והיחס האישי?
אנחנו מכירים את כל הלקוחות בשמם ומכירים את העדפותיהם לגבי הנתחים. כמו כן, אנו עוזרים ללקוחות להרכיב את הארוחה, ומייעצים להם איך להגיש. לעתים אנו מציידים את הלקוחות בהמלצות לארוחה שלמה.
אילו מוצרים נלווים נמכרים אצלכם?
פסטות )פסטות טריות, רטבים מוכנים לפסטות), תבלינים (אקזוטיים ובסיסיים), סלטים, אוכל ביתי מוכן (ממולאים, רוסטביף, שוק טלה, ועוד מבחר גדול(. הלקוחות שלנו מקבלים מאיתנו גם המלצות על תבלין מסוים או על יין שהולך טוב עם בשר.
מה חדש היום בתחום הבשר?
ישנה פתיחות למטבחים בינלאומיים. לדוגמה, קרפצ'יו. אם בעבר ביקשו קרפצ'יו לעתים רחוקות, היום זה כבר יומיומי.
מה דעתך על מותג "אדום אדום" החדש?
אם האיטליזים ימשיכו לשמור על רמת בשר איכותית ולתת שירות טוב ויחס אישי, איני רואה סיבה לכך שהם ייפגעו ממנו, להפך.
איך אתם נערכים לקראת פסח ויום העצמאות?
מכינים מלאי ומעודדים את הלקוחות להזמין בשר מבעוד מועד. כמו כן, אנחנו מכינים מרינדות ותיבולים מיוחדים למגוון סוגי הבשר. לגבי מוצרים נלווים, אנחנו מצטיידים בכמויות רבות יותר של מנות מתאימות לחגים - לדוגמה, דגים ויין.
כדי ליהנות מבשר איכותי כדאי להימנע מתבלון רב. הטיפ הזה מתאים לא רק לבשר, אלא לכל סוג המזון שנבחר
העתקת קישור