טיפים מהעולם לשיווק של בשר או סיפורי בשר

טיפים מהעולם לשיווק של בשר או סיפורי בשר

מחקר שיווקי של אוניברסיטת קולורדו ממליץ לקצבים למכור ללקוח מה שהוא מכנה "בשר עם סיפור", בטענה שקניית הבשר היא חוויה רגשית יותר מהגיונית.

יצרן בשר מאורגון לוקח את ההמלצה הזאת כמה צעדים קדימה וטוען שהמוצרים שלו הם יותר מסתם בשר והם לא רק טעם. הם ניחוח המרווה אחרי סופת רעמים, הם צלצול פעמון שקורא לארוחת ערב בין ערביים והם מראה של עגל אובד ששועט באומץ לחפש את העדר.

אז אולי לא צריך להיסחף ולהשתפך כמו הקצב מאורגון, אבל אין ספק שלקוח עם חשק יקנה יותר בשר עם סיפורים מעוררים חשק.

www.beef-mag.com

 

העתקת קישור