חוסר אונים של צרכני בשר

חוסר אונים של צרכני בשר

10/09/2006

סקר שערך יצרן בשר אמריקני בקרב 799 צרכנים מארה"ב וקנדה חושף כי 80% מהצרכנים לא יודעים מה לבדוק בקניית בשר, אפילו לא כשהם קונים בשר טחון שנחשב לקניית הבשר הפשוטה ביותר. רק 24% מהנשאלים בטוחים ביכולתם לבחור את הנתח הנכון ולבשל אותו בצורה המתאימה. חשוב מזה, הסקר מגלה כי 75% רוצים ללמוד יותר על קניית הבשר ועל דרך הטיפול המומלצת לכל נתח.

מידע זה חשוב לשיפור התקשורת וצורת העבודה מול הלקוח. קצב שנותן שירות אישי, מפגין ידע ומסביר ללקוח דברים מעבר למכירה בלבד זוכה לערך מוסף בעיני לקוחותיו. רוב צרכני הבשר מעידים כי אינם מבינים הרבה וקניית בשר מבחינתם היא תעלומה. פירוט והסברים יקלו עליהם וללא ספק יתרמו לגידול בקניית בשר.  www.meatnews.com

 

תרגום: טל פיחוביץ'

העתקת קישור