בשר בקר טרי - טיפים בתזונה

בשר בקר טרי – תזונה

  1. בשר בקר עשיר בברזל, אבץ וויטמין 12B.
  2. ברזל, אבץ וויטמין 12B חשובים לילדים ולמתבגרים.
  3. לנשים הרות ומיניקות דרושות כמויות מוגברות של ברזל, אבץ וויטמין B12.
  4. בשר בקר טרי מכיל חלבון באיכות מעולה.
  5. ב-100 גרם בשר בקר מוכן לאכילה (בלי השומן) יש 200 קלוריות.
  6. ב-100 גרם בשר בקר מוכן לאכילה (בלי השומן) יש 10 גרם שומן .אדם שצורך 2,000 קלוריות ליום, יכול לאכול עד 76 גרם שומן.
  7. ב-100 גרם בשר בקר מוכן לאכילה )בלי השומן( יש 90 מיליגרם כולסטרול. מותר לאכול עד 300 מיליגרם כולסטרול ביום.
  8. בבשר בקר יש חלקים עם פחות שומן וכולסטרול, לעומת כמה חלקים בעוף.
  9. אפשר לאכול נתח של בשר בקר טרי בלי לעבור את כמות השומן או כמות הכולסטרול המותרות ליום.
  10. חצי מהשומן בבשר בקר הוא שומן השווה באיכותו לשמן זית.



העתקת קישור